Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация на сайта ни amilla.bg, както и на имейл office@amilla.bg
Да. Изберете продукт и завършете поръчката.
Да. Всеки закупен продукт Ви носи точки, които може да замените за отстъпка в профила си. В случай, че имате въпрос или нужда от съдействие, не се колебайте да се свържеш с нас на е-mail: office@amilla.bg или на телефон 0700 14 021
Да, всички продукти на Amilla са преминали успешно дерматологични тестове.
Ако имате интерес и искате да пробвате някой наш продукт, можете да се свържете с нас на мейл: office@amilla.bg . При налични мостри, ще се радваме да Ви ги изпратим. Мострите са напълно безплатни. Заплаща се само куриерската услуга.
Можете да се възползвате от нашите промоции и кампании със специално създадени промокодове. За целта въведе промокода преди завършването на поръчката. След това натиснете бутона „Приложи кода“. Отстъпката, която Ви дава кодът, се генерира автоматично и общата стойност на поръчката се прекалкулира. Продължете с оформянето на поръчката по обичайния начин.
Можете да платите с наложен платеж (на куриера при доставка/офиса на куриерската фирма), както и с кредитна/дебитна карта (докато правите поръчката в сайта www.amilla.bg).
Да, куриерска фирма „Спиди“ и куриерска фирма „Еконт Експрес ООД“ извършват доставки до всяка точка на България.
Амила ЕООД доставя само с куриерски фирми „Спиди“ и „Еконт Експрес ООД“.
В зависимост от това, кога е направена поръчката, доставката от куриерската фирма може да отнеме до няколко работни дни.
В случай, че поръчката Ви е направена до 14ч., тя ще бъде изпратена в рамките на същия работен ден. Всички направени поръчки след 14ч. ще бъдат изпращани на следващия работен ден.
Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 дни може да я върнете или замените. Изпратете продукта с куриерска фирма „Спиди“ или „Еконт Експрес“ заедно с попълнената бланка за замяна и връщане на адрес: Амила ЕООД, ул. Роза 42, с. Бистрица, тел. 0700 14 021. Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по Ваша банкова сметка.
Моля прочетете „Общи условия за ползване на уебсайт amilla.bg“
При връщане на артикул/и попълнете бланката за връщане, която можете да изтеглите от сайта.
Куриерските разходи при рекламация на стока са за сметка на Амила ЕООД – www.amilla.bg.
Възстановяването на сума от върнат продукт става само по банков път в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт, като ни предоставите правилна банкова сметка (IBAN и титуляр на сметката), по която да бъде преведена дължимата сума.
Моля прочетете „Общи условия за ползване на уебсайт amilla.bg“
Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на Купувача.
Ако липсва продукт от поръчката Ви, ще бъде изпратен за сметка на Amilla. Моля, свържете се с нас на телефон 0700 14 021 или на е-mail; office@amilla.bg
Ако не откривате въпроса, на който търсите отговор сред често задаваните въпроси, не се колебайте да се свържеш с нас на е-mail: office@amilla.bg